Reklám hadjárat szippantja be az agyad ! - TESZT

Mindenki járt már úgy biztos közülünk, hogy a televízió előtt ülve egy társaság jelenlétében azt próbálja mások tudtára adni, hogy mennyire elege van a rengetegszer megismételt reklámokból, amiknek nagy része szédítés, és ráadásul egy kaptafára készült ötlethiányos, sok esetben pedig már az őrület határára kergető elemekből felépített stresszgenerátor. Egyes emberek szerint kellene egy saját csatorna, ami csak reklámokat sugároz . Régen ez is csak hihetelen jövőképnek bizonyult, de mára már elérhetővé vált ez is különbözö kábelszolgáltató cégek jóvoltából. De kérdezzük, hogy ennek így mi értelme van, hiszen a reklámokat azért tartják fent a csatornák, hogy abból finanszírozzák a sugárzás jelentős részét, és igy a kecske is jóllakik és a káposzta is megmarad alapon a hírdető is jól jár. Mivel a televízió napjainkban már olyan mértékű hódítással bír az emberek fölött, hogy a kereszténységnél is több embert ültet le a padokra, és így jelentős számű ember veheti szemügyre a reklámokat nap mint nap, amik még ha csak "félszemmel" is látjuk, rögzülnek olyan mód, hogy valósággal beleégnek az agyunkba ,amire akár még több évtized múlva is emlékezni fogunk. Érdekes dolog, hogy sokkal értékesebb és fontosabb adat számunkra, még sokszor fele ennyi ideig sem marad meg a memóriánkban, csak valahol legmélyen, ahonnan lehet sohasem tudjuk előásni életünk során. De igenis van igény ilyen csatornák fenntartására, mert vannak akik képesek nézni csak a reklámokat is. Vajon kik lehetnek ezek a lények ? Elmeháborodott nyugdíjasok, ufók, tevék, vagy esetleg kavicsok ? Eljutottunk arra a pontra, hogy rá lettünk szoktatva a reklámokra annyira, hogy bármennyire is tagadjuk, de nem tudnánk élni nélküle ! Hiába is tagadjuk ezt, hiszen mindenki kivülröl fújja az összes reklámszlogent, és dallamot, mert szükségük van rá. Igaz van egy csekély kivétel aki még nem fertőződött meg teljes mértékben, és még ki tudott szállni, de számuk jelentéktelen ahhoz a számhoz, ami a fertőzőtteket számlálja. Egy módja van annak, hogy kipróbáld magad, hogy ki tudsz-e lépni még ebböl a folyamból. Mégpedig ha rákattintol az itt található reklámfilmek egyikére (lehetőleg olyat amit még nem láttál, mert ha olyat akarsz megnézni amit már láttál, akkor az egyenesen arányos azzal, hogy te már súlyosan fertőzött vagy). Ahogy elindítottad a tetszőlegesen kiválasztott reklámot, figyeld magadat mint egy kivülálló, és figyeld meg hogy meg birod-e állni azt, hogy ne nézd végig a kisfilmet ! Persze ha ezt több filmmel próbálod ki akkor pontosabb adatot kaphatsz az esetleges fertőzési állapotodról ! Ha megfutamodsz, és kihúzod magad a vizsgálat alól, az egyértelműen azt mutatja, hogy te egy fertőzött vagy ! Sok sikert a teszt elvégzéséhez, és vigyázz a reklámokkal ! emikenéni

Friss topikok

Címkék

Archívum

TOMBOL A REKLÁMFERTŐZÉS A NAGYVILÁGBAN !

2011.10.17. 23:43 emikenénimaskara

Kedves emberek!

 

  Mindenki járt már úgy biztos közülünk, hogy a televízió előtt ülve egy társaság jelenlétében azt próbálja mások tudtára adni, hogy mennyire
elege van a rengetegszer megismételt reklámokból, amiknek nagy része szédítés, és ráadásul egy kaptafára készült ötlethiányos, sok esetben pedig már az őrület határára kergető elemekből felépített stresszgenerátor. Egyes emberek szerint kellene egy saját csatorna, ami csak reklámokat sugároz . Régen ez is csak hihetelen jövőképnek bizonyult, de mára már elérhetővé vált ez is különbözö kábelszolgáltató cégek jóvoltából. De kérdezzük, hogy ennek így mi értelme van, hiszen a reklámokat azért tartják fent a csatornák, hogy abból finanszírozzák a sugárzás jelentős részét, és igy a kecske is jóllakik és a káposzta is megmarad alapon a hírdető is jól jár. Mivel a televízió napjainkban már olyan mértékű hódítással bír az emberek fölött, hogy a kereszténységnél is több embert ültet le a padokra, és így jelentős számű ember veheti szemügyre a reklámokat nap mint nap, amik még ha csak "félszemmel" is látjuk, rögzülnek olyan mód, hogy valósággal beleégnek az agyunkba ,amire akár még több évtized múlva is emlékezni fogunk. Érdekes dolog, hogy sokkal értékesebb és fontosabb adat számunkra, még sokszor fele ennyi ideig sem marad meg a memóriánkban, csak valahol legmélyen, ahonnan lehet sohasem tudjuk előásni életünk során. De igenis van igény ilyen csatornák fenntartására, mert vannak akik képesek nézni csak a reklámokat is. Vajon kik lehetnek ezek a lények ? Elmeháborodott nyugdíjasok, ufók, tevék, vagy esetleg kavicsok ? Eljutottunk arra a pontra, hogy rá lettünk szoktatva a reklámokra annyira, hogy bármennyire is tagadjuk, de nem tudnánk élni nélküle ! Hiába is tagadjuk ezt, hiszen mindenki kivülröl fújja az összes reklámszlogent,
és dallamot, mert szükségük van rá. Igaz van egy csekély kivétel aki még nem fertőződött meg teljes mértékben, és még ki tudott szállni, de számuk jelentéktelen ahhoz a számhoz, ami a fertőzőtteket számlálja. 
 
Egy módja van annak, hogy kipróbáld magad, hogy ki tudsz-e lépni még ebböl a folyamból. Mégpedig ha rákattintol az itt található reklámfilmek egyikére (lehetőleg olyat amit még nem láttál, mert ha olyat akarsz megnézni amit már láttál, akkor az egyenesen arányos azzal, hogy te már súlyosan fertőzött vagy). Ahogy elindítottad a tetszőlegesen kiválasztott reklámot, figyeld magadat mint egy kivülálló, és figyeld meg hogy meg birod-e állni azt, hogy ne nézd végig a kisfilmet!Persze ha ezt több filmmel próbálod ki akkor pontosabb adatot kaphatsz az esetleges fertőzési állapotodról !
Ha megfutamodsz, és kihúzod magad a vizsgálat alól, az egyértelműen azt mutatja, hogy te egy fertőzött vagy !
Sok sikert a teszt elvégzéséhez, és vigyázz a reklámokkal !
 
                                                                                                emikenéni/home
 
 
 

 
 
 
Linkek a teszt elvégzézéhez:
 
 

 
 

 http://www.facebook.com/pages/Rekl%C3%A1mfert%C5%91z%C3%A9si-Teszt/291017884261643?sk=wall

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamhadjaratagyszippantassalteszt.blog.hu/api/trackback/id/tr133310681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása